2011. március 31., csütörtök

Ablakos-virágos-holdas

Olyan nagy hévvel készült a medál, hogy még a véremet is sikerült rápöttyintenem. Így aztán nem adhatom ajándékba, mint terveztem, de sebaj legalább készül új :)
Na szóval van rajta ablak is meg virág is meg hold is meg csillagok is. Úgy tűnik hiába van itt a várt tavasz, mégiscsak a sötét színeknél maradok. Mellesleg ez a bejegyzés annak köszönheti létezését, hogy ritka rossz napunk van... Samu beteg, nyűgös, de nem annyira, hogy ne játszana folyton még alvás helyett is :) Én meg ...á, szót sem érdemel.


3 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon szépséges! Imádom a kéket feketével és olyan szépen, egységesen hímezel (hímzel?), én meg nem tudok egy egyenes egységes vonalat létrehozni :-)

    VálaszTörlés
  2. De jó, hogy tetszik, köszi. Ha lehetne, megpróbálnám elmesélni, így neten keresztül, az egyenes vonal titkát, de igazából én sem tudom, hogy kell, csak úgy sikerül (nem tanultam se varrni se hímezni). :) Én meg bár tudnék olyan szépséges cipőket varrogatni :)))

    VálaszTörlés
  3. Én is elmesélnél a cipők titkát, de inkább élőben lehetne igazán mutatni :-)

    VálaszTörlés