2012. január 3., kedd

Szalmaszáll-Buba kooperáció

Megkeresett egy kedves pécsi fotós-blogger anyuka, hogy vállalnék-e babasapi horgolást fotózáshoz. Mondanom se kell, mennyire fellelkesedtem, alig bírtam kivárni a részletek megbeszélését, már izzítottam is a horgolótűim:) És a végeredmény csodás lett. Persze kellettek hozzá a tündéri babák, és a remek fotós is.
Ezúton köszönöm Ágnesnek és Regőnek, hogy kölcsönadták modellnek kicsi fiúkat Petyát, valamint Magdinak és Gabesznak, hogy az alig 3hetes Márkot is lefotózhatta Timi.
Kézi Timit (a fényképészt:)) ajánlom mindenkinek nagy szeretettel: nem csak babafotózásra! Blogját itt nézhetitek meg:
http://szalmaszall.blogspot.com/




Ééés a képek:












 Sajnos a pelusról nem kaptam babával töltött képet, ezért az én satnya fotómmal kell pótolnom...











3 megjegyzés:

  1. Szia! Régen jártam Nálad, most pedig gyönyörködök. Mennyi szépség, no és ezek a sapik, babástól pláne. Nagy kedvencem az első manósapis kisfiú :) Gratulálok, jó volt benézni hozzád. Andi

    VálaszTörlés
  2. Andi! Örülök, hogy benéztél:) Köszönöm a dicsérő szavakat.

    VálaszTörlés